11 Mayıs 2015 Pazartesi

BEŞİKTAŞ 1 - 1 GAZİANTEPSPOR (10/MAYIS/2015)


Bu takımın kendine ait bir sahası olmadan ve binlerce kilometre yaparak maçtan maça koşturması elbette pek yıpratıcı oldu. Şu sezon Vodafone Arena'da oynanmış olsaydı, Beşiktaş açık ara şampiyon olurdu. Hiç bir şeye üzülmüyorum da, verilen emeklere üzülüyorum. Hadi Türkiye kupasını istemediler öyle arada kaynadı gitti. Avrupa kupalarında Beşiktaş'ı geçmeyi rüyasında bile görmeyen bir takıma elenmeleri bizleri çok üzdü. Şimdi şampiyonluğun kapısına dayanmışken neden böyle beraberliklerle kendimizi baltalıyoruz anlamak mümkün değil. 

Yani şimdi hep mağduru oynamak istemiyorum ama takımımıza yapılan büyük haksızlıklar olduğu da ortada. Gaziantepspor'un attığı gol öncesi futbolcumuza bariz bir faul var. Öyle ki sarı kartlık bir faul yani. Böyle bir pozisyonu nasıl oynatıp sonunun gelmesini izleye biliyor hakem anlamıyorum. Tabi olumsuzluklar olunca herkes kendini söz sahibi sanıp konuşmaya başlıyor. Efendim işte Tolgay neden oyundan alınmış? Yöneticiler bu duruma pek şaşırmış. Neye şaşırmışlar? Çok biliyorlarsa inip Teknik Direktör olsunlar. Herkes kendi işini yapacak. Yönetici tribünde oturup maçı izleyecek. Tabi bu yazdıklarım muhtemelen anti Beşiktaş gazetelerin vesvesesi olmalı zira ben yönetim kadrosundan pek memnunum. 

Bu takım, stadyumsuz kaldığı sezon için müthiş bir performans sergiledi. Eğer şampiyon olamazlarsa bunun hiç bir suçlusu yoktur. Herkes görevini iyi yapmıştır. Beni de tek üzecek olan gerçekten de böyle bir performans sonrası şampiyonluğun kaçacak olması ihtimalidir. Onun dışında gelecek her zamankinden daha parlak. Güneş kara kartalın kanatlarına bu güne kadar olmadığı kadar sıcak doğuyor.



STAT: Osmanlı Stadyumu
HAKEMLER: Tolga Özkalfa, Tarık Ongun, Ekrem Kan 
BEŞİKTAŞ: Günay, Serdar, Sivok, Ersan (Dk.86 Oğuzhan Özyakup), Motta, Atiba, Tolgay (Dk.81 Cenk Tosun), Gökhan, Sosa, Olcay (Dk.67 Mustafa Pektemek), Demba Ba
TEKNİK DİREKTÖR: Slaven Bilic
GAZİANTEPSPOR: Eray, Barış, Arokoyo, Vranjes, Şenol, Erdem, Chico, Mustafa(Dk.65 Oğuzhan Türk), Camara (Dk.79 Leal), Chibuike, Muhammet (Dk90+3 Abdülkadir)
TEKNİK DİREKTÖR: Okan Buruk
SARI KARTLAR: Serdar Kurtuluş, Sivok, Cenk Tosun (Beşiktaş), Vranjes, Chibuike, Mustafa, Arokoyo, Oğuzhan Türk, Camara, Eray (Gaziantepspor)
GOLLER: Dk.7 Sosa (Beşiktaş), Dk.42 Chibuike (Gaziantepspor)
KIRMIZI KART: Dk.82 Chibuike (Gaziantepspor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder