1 Aralık 2015 Salı

BEŞİKTAŞ 0 - 2 AKHİSAR BELEDİYESPOR (29/KASIM/2015)


Bu yazıyı yazmadan önce maç yazısı arşivimde, Akhisar Belediyespor ile oynadığımız eski maçlara göz gezdirdim. 3-0, 3-1 ve 1-1 olarak kayıtlara geçmiş üç maç ile karşılaştım. Önce yenmişiz. Sonra yine yenmişiz ama bir gol atmayı başarmışlar. En son da karşılıklı tek goller ile berabere kalmışız. Yani adamlar kara kartala karşı istikrarlı bir şekilde yükseliş göstermişler. Nihayetinde de yenmeyi başarmışlar. Kendilerini tebrik ediyorum. Kara kartalı kendi sahasında, kendi seyircisi önünde devirmek bu günlerde pek kolay değil. Avrupa ligi maçlarını da hesaba katarsak şimdilik Beşiktaş bu sezon sadece iki defa yenilmiş oldu. İlki de bildiğiniz üzere Trabzonspor maçıydı. Bir takım elbette yenilir eninde sonunda ama insan bekliyor ki böyle zorlu bir rakip olsun da 'Vay be! Beşiktaş ne mücadele etti ama olmadı.' diyelim. Beklenmedik bir şekilde Akhisar Belediyespor'a takılınca biraz tuhaf görünüyor. Demek ki uzun süreli istikrar çizgisinin kesileceği nokta sürprizlerle dolu olabiliyor. Aynı Skenderbeu takımının Sporting Lisbon'u üç golle geçmesi gibi.

Bu maç yazımı çok uzun tutmayacağım zira maçın başlama saatini yanlış öğrendiğim için canlı yayında izleme fırsatı bulamadım. Futbol ilahları beni seviyorlarmış demek ki. Böyle skandal bir maçı görmeme engel oldular. Yine de maçın özetini her zaman olduğu gibi televizyondan kaydedip arşivime ekledim. Atılan gollere de dikkat etmedim. Hiç bir spor programını izlemedim. Sadece Hocamız Şenol Güneş'in maçı kaybetmeyi hak etmediğimizi söylediğini duydum ve eminim gerçekten de öyle olmuştur. Bazen şans yüzüne gülmez. Hatta bazen böyle sınırları keskin çizgilerle çizilmiş, silkinmeye ve kendine gelmeye sebep olabilecek derslere ihtiyaç olabilir. Bu maçı böyle görmeyi tercih edeceğim. Sırada Kayserispor deplasman maçımız var. Oradan üç puan alıp moral depolayarak ertesi hafta sahamızda misafir edeceğimiz Galatasaray ile oynanacak mücadeleye yoğunlaşmak gerekli.

Stat: Başakşehir Stadyumu

Hakemler: Barış Şimşek, Serdar Diyadin, Esat Sancaktar, Erdinç Sezertam(4. Hakem)

Beşiktaş: Tolga, Beck, Rhodolfo, Tosic, İsmail, Atiba, Oğuzhan, Quaresma, Sosa(Dk.64 Gökhan), Olcay(Dk.46 Cenk), Gomez(Dk.86 Kerim)

Yedekler: Günay, Serdar, Milosevic, Motta, Kerim, Gökhan, Cenk

Teknik Direktör: Şenol Güneş

Akhisar Belediyespor: Lukac, Ferreira, Merter, Güray(Dk.63 Onur), Sami(Dk.81 Bruno), Ahmet, N’Guemo, Rodallega, Custodio(Dk.57 Aykut), Caner, Kadir

Yedekler: Bora, İsmail, Onur, Aykut, Lualua, Bruno, Hasan

Teknik Direktör: Cihat Arslan

Goller: Güray (Dk.4), Sami (Dk.40)

Sarı Kartlar: Olcay (Dk.41), Güray (Dk.41), Ferreira (Dk.54), Ahmet (Dk.58), Oğuzhan (Dk.65), Cenk (Dk.74), Quaresma (Dk.90)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder