25 Aralık 2014 Perşembe

BEŞİKTAŞ 1 - 2 ADANA DEMİRSPOR (24/ARALIK/2014)


Beşiktaş, Türkiye kupasında misafir olduğu Adana Demirspor'a da yenilerek gruptaki durumunu sıkıntıya soktu. Nedendir bilinmez, sanırım bir tek ben önemsiyorum kupayı. Ne futbolcular, ne yönetim ne de izleyiciler pek umursamıyorlar gibi görünüyor. Benim açımdan asıl şaşırtıcı olan ise, Beşiktaş'ın çok kolay koparabileceği maçları antrenman maçıymış gibi es geçmesi ve bol keseden puan dağıtması. Sonuçta Türkiye Kupası dediğin az bir şey değil. Neden böyle değersizleştirdiler anlamıyorum. Böyle olacaksa oynatmasınlar kupa filan.

Sonuçtan fazlasıyla rahatsızlık duysam da, Beşiktaş'ın oyunu için aynısını söylemeyeceğim. Maç içerisinde takımımız iyiydi ama her zaman olduğu gibi gol pozisyonlarını bol keseden harcamayı da ihmal etmediler. Gökhan iyi oyununu attığı gol ile de süsledi ama yeterli olmadı. Benim açımdan en iyi Gökhan oynadı. Tabi tek başına maç almak söz konusu olmadığı için attığı tek gol de güme gitti. İyisin ama kazanma hevesin yok. Bilemiyorum, beni çok rahatsız etti bu durum. İlk maç neyse ama ikincide de üç puan bırakmaları iyi olmadı. Antrenman maçı istiyorsan çağır tesislere amatör takımları istediğin kadar oyna. Bu maç Türkiye kupası maçı. Ucunda kupa var. Bittiğinde törenle kupa kaldırıyorsun. Az mı bu? Bütün bunların yanında spor, futbol ve centilmenlik adına da çok güzel olaylara sahne oldu kupa maçı. Adana Demirspor'lu oyuncuya gösterilen kırmızı karta futbolcularımızın itiraz etmesi sahalarda nadir görülen bir güzellikti. Boşuna demedik Kolej takımı diye. Zaten olması gereken de o. Futbolun bir sektör haline gelmesi ve işin ucunda para olması bir çok ahlaki değeri alt üst etmiş olsa da, nadiren böyle güzellikler görme şansımız oluyor. Atiba'nın sakatlandığı ve aynı zamanda Adana Demirspor için gol pozisyonu olabilecek durumda ev sahibi oyuncuların topu dışarıya atması da ayrı bir güzellikti. Maç baştan başa centilmenlikle doluydu.

Ben ne kadar hayıflansam da olan oldu ve takım altı puan birden bıraktı kupada. Şimdi etrafıma bakıyorum da, gerçekten kimse umursamıyor. Bir deli ben miyim? Önümüzdeki maçlara bakacağız.


BEŞİKTAŞ 1-2 ADANA DEMİRSPOR
STAT: Sarıyer Yusuf Ziya Öniş
HAKEM: Suat Arslanboğa
BEŞİKTAŞ: Cenk, Serdar, Atınç, Ersan, İsmail (Dk. 78 Furkan), Veli, Atiba (Dk. 58 Sosa), Oğuzhan, Kerim, Olcay (Dk. 58 Uğur), Gökhan
ADANA DEMİRSPOR: Emre, Cumali, Fazlı, Albulkerim (Dk. 88 Yiğitcan), Ferhat, Alaattin (Dk. 74 Tayfur) Hakan, Oğuzhan, Timur, Umut (Dk. 71 Joseph), Özgür Can
GOLLER: Dk. 70 Gökhan Töre (Beşiktaş), Dk. 14 Timur Özgöz, Dk. 59 Abdülkerim Bardakçı ( Adana Demirspor)
SARI KARTLAR: Abdülkerim, Hakan, Ferhat Çökmüş (Adana Demirspor)


2 yorum:

  1. Kalemine sağlık. Ulusça kör ve sağır olduk. İnsani güzellikleri de farketmiyoruz artık. Para her değerin önüne geçti ve çirkinlikleride besledi. Genelde başıklar filancaya yakışmadı tarzında atılır oldu. Bahsedilen filanca deve misali her hareketi yamukluklarla dolu. Ama hep
    Gündemde hep baş sayfada. Bunada reyting diyorlar ya! Bu nedenle Beşiktaşlı futbocuların hareketi yılın fairplay'ına adaydır. Türk Futbolu bu güzellikler attığında kurtulacaktır. Asıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki daha bir hafta olmadan basın unuttu olayı. Sene sonunu bekliyorum bir fair play ödülü filan verirler belki diye ama umudum yok :)

      Sil